JUMP FITNESS

Każdy z naszych treningów jest rewelacyjną alternatywą dla długich i żmudnych ćwiczeń. Zrób coś dla swojego ciała i przyjdź poskakać do parku trampolin JumpWorld pod okiem naszych wykwalifikowanych trenerów. Już samo odbicie od trampoliny angażuje brzuch, nogi i pośladki! Nauczymy Cię poprawnej techniki skoków oraz wielu ćwiczeń, które wzmacnia wszystkie partie mięśniowe.

Zalety treningu na trampolinach:

  • wzrost pojemności życiowej płuc oraz poprawa ich wentylacji
  • przyśpieszenie przemiany materii i spalanie tkanki tłuszczowej
  • poprawa wytrzymałości organizmu
  • doskonalenie koordynacji ruchowej i równowagi
  • poprawa krążenia która wiąże się ze wzrostem ilości czerwonych krwinek
  • zmniejsza ryzyko występowania wielu chorób
  • poprawa zakresu ruchomości układu kostnego
  • uelastycznienie i poprawa zwinności ciała
  • zwiększenie ruchomości i odżywienie stawów (skoki na trampolinach nie obciążają stawów)
  • wytwarzane podczas wysiłku endorfiny sprzyjają dobremu samopoczuciu oraz zmniejszają odczuwanie bólu
  • znaczne zmniejszenie tkanki tłuszczowej
BPU | PONIEDZIAŁEK

Jump BPU to tradycyjny trening wzmacniający mięśnie brzucha, pośladków i ud. Celem zajęć jest ujędrnienie i wymodelowanie dolnych partii ciała. Zajęcia są odpowiednie zarówno dla początkujących, jak i dla zaawansowanych. Skupienie się na tych trzech partiach pozwoli na podniesienie, ukształtowanie i wymodelowanie pośladków, wysmuklenie ud oraz „wypalenie” pięknych mięśni brzucha. Jest to trening podstawowy, który przygotuje Twoje ciało do innych form aktywności fizycznej. Wykonywanie ćwiczeń na trampolinie pozwala szybciej osiągnąć zamierzone efekty.

  • fitness

Title

Previous
Next

Przydatne informacje

Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż inne formy aktywności. Jest to możliwe dzięki nieustannym zmianom grawitacji, dlatego też więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, co znacząco podnosi efektywność ćwiczeń. W czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kalorii ! Skoki na trampolinie przyspieszają przemianę materii, stymulują procesy trawienne i przyczyniają się do uwalniania toksyn z organizmu.

Przykładowy program zajęć:

  • Rozgrzewka / Około 5 minut – przygotowanie mięśni do wysiłku.
  • Zajęcia właściwe / Około 35 minut – jumping fitness.
  • Stretching / Około 5 minut – rozciągnięcie i uelastycznienie mięśni.

FITNESS Z DZIECKIEM

Oferta dotyczy dzieci których rodzice uczestniczą w zajęciach fitness. Rodzic opłaca pełną kwotę biletu za fitness (lub karnet), dziecko wchodzi do parku razem z nim – jednak cena jego pobytu to tylko 10zł/h (czas zgodny z długością zajęć fitness).

15 zł

Koszt pojedynczych zajęć.

UWAGA ! Przy zakupie karnetu uprawniającego do 10 wejść cena – 10 zł/ zajęcia.

Masz pytania? Napisz do nas: info@jumpworld.pl lub zadzwoń: +48 733-799-917
© 2015 Copyright by JUMPWORLD. All Rights Reserved.

Zabrze

Katowice

Wroclaw