Franczyza

Otwórz swój Park Trampolin Jump World, bo każdy ma swój powód do skakania.

Opis systemu franczyzowego:
Jump World to plac zabaw z trampolinami pod dachem. Koncept opera się na idei „fun fitness”, czyli osoby w każdym wieku jednocześnie się bawią i ćwiczą. Jump World oferuje zdrową zabawę dla klientów indywidualnych, organizację urodzin oraz eventów grupowych.

Jump World oferuje potencjalnym franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin, wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka oraz arenę główną. Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym, jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin Jump World to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Jest to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilny dochód, który rośnie z roku na rok.

Franczyzodawca Jump World zapewnia swoim franczyzobiorcom:

  • Model biznesu, który przetestował we własnych klubach;
  • 2 lata pozytywnych doświadczeń: wyłącznie sprawdzone metody, gotowe systemy i rozwiązania;
  • Wdrożenie podstaw technicznych i ekonomicznych projektu;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy przy tworzeniu i rozwijaniu parku;
  • Szybki zwrot nakładów inwestycyjnych;
  • Uzyskanie pozytywnego wyniku finansowego już w pierwszych miesiącach działalności parku;
  • Wszechstronne wsparcie 24/7 na wszystkich etapach rozwoju biznesu;
  • Sprawdzone metody przyciągnięcia i utrzymania klienta

Jednostki własne 3: Zabrze, Wrocław, Katowice.
Jednostki własne planowane otwarcia: Rybnik, Opole.
Jednostki partnerskie 1: Bielsko Biała.

Wsparcie dla franczyzobiorcy | FRANCZYZODAWCA JUMP WORLD POMAGA:

  • Wybrać odpowiednie miejsce na biznes i urządzić park od podstaw
  • Przygotować projekt techniczno-ekonomiczny dla parku
  • Wyposażyć park
  • Dobrać i przeszkolić personel
  • Przeprowadzić efektywny marketing
  • Wypracować przewagę konkurencyjną
  • Pomóc uzyskać różne form finansowania (leasing, kredyt, ).

Przewidywana suma inwestycji:

  • Opłata licencyjna – 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
  • Nakłady inwestycyjne w projekt – od 650 do 1300 zł za m2 parku
  • Comiesięczna opłata franczyzowa – 8,5 % od obrotu parku/miesiąc,
  • Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 1,5% od obrotu parku/miesiąc

Przewidywany zwrot z inwestycji od 18 do 30 miesięcy.

Podstawowe wymagania sieci:

  • Powierzchnia od 400 m² do 3000 m2
  • Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m
  • Personel ≥ 7 osób
  • Nakłady inwestycyjne ≥ 650 – 1300 zł/m²
  • Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną.
  • Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną.

Zapraszamy do współpracy | Kontakt:
z.macion@jumpworld.pl
p.krawacki@jumpworld.pl

Title

Previous
Next